Proroctvo o.Oliveira na tento dátum: 13.10.2023

12.10.2023
Milovaný syn, počúvaj pozorne: V októbri tohto roku začne obdobie veľkého súženia, ktoré som predpovedala, keď som bola vo Francúzsku, Portugalsku a Španielsku (Zjavenia Panny Márie). Pri týchto troch príležitostiach som hovorila o príčine týchto súženiach.
...
13. októbra vám dám znamenie, o ktoré ste ma žiadali; preto som ti ukázala tento dátum.
Dostala som od Boha poslanie strážiť spolu so svätými anjelmi - ktorých mi Pán dal do služieb - všetkých, ktorí mi zverili svoje životy.
Z Ruska dôjde k veľkej skaze, ktorú podnietil pekelný drak.
To poškodí celý svet, ale nebojte sa.
Toto je príhodný čas pre svätosť. Pamätajte, že veľkí svätí povstali v dobách veľkej temnoty.
Obdobie súženia, najmä v tomto by sme nemali prepadať strachu a zbabelosti, ale čeliť mu láskou a odvahou.
Vidíš, môj syn, preto som ťa povolal v túto hodinu, aby si pamätal a vyhlásil, že príhodný čas na svätosť je teraz, dnes – nie zajtra, ale teraz.

Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky